Beste leden, jullie hebben massaal ingeschreven voor onze seizoensafsluiter! Wat we super vinden natuurlijk! We hebben, gezien de weersomstandigheden, zonet overlegd. Onze intentie was om het in aangepaste versie te laten doorgaan. Met name 3 wedstrijden van 20 min op een tijdspanne van 3 uur. De weersvoorspelling voor morgen geeft in de namiddag nog warmer aan dan een paar dagen geleden voorspeld werd en vooral een veel grotere kans op onweer in de namiddag. Daarenboven hebben we al heel wat afzeggingen gekregen voor de onderbouw in de voormiddag, waar we uiteraard alle begrip voor hebben! Er zijn nu reeds drie ploegen minder dan origineel ingeschreven en we verwachten hier nog wat afzeggingen. Hierdoor kunnen we nu reeds niet iedereen meer bij ploeggenoten of leeftijdsgenoten indelen. In de bovenbouw heeft niemand afgezegd tot nu toe. We kregen al veel berichtjes van deze spelers dat ze toch graag de examens wilden doorspoelen met wat wedstrijdjes.
We hebben dan ook besloten om:
1. Het toernooi van de onderbouw af te lassen.
2. De bovenbouw te laten doorgaan in aangepaste (light) vorm maar te verschuiven naar de voormiddag tussen 10u-13u.
3. Het volledige event, inclusief kampioenviering, te verplaatsen naar zondag 23 augustus. Je zal binnenkort opnieuw moeten inschrijven hiervoor.
4. De ouders van de bovenbouw die de toog wilden doen, worden gecontacteerd door Eva vandaag.
Er zijn geen frieten of eten beschikbaar morgen. Gekoeld tapwater is gratis doorlopend beschikbaar.
We voorzien extra afkoeling en schaduw.
Onze kampioenen worden op 23/8 gehuldigd. Bedankt voor jullie begrip en hopelijk tot eind augustus!
Wedstrijdschema bovenbouw:





